דר' גפשטיין מזמין אתכם לפגישת ייעוץ ואבחון מקצועי ללא עלות!

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

דר' גפשטיין מנהל מרפאת שיניים רב תחומית המתמקדת בהשתלת שיניים.
עם ניסיון של 27 שנים ברפואת שיניים ו-20 שנות ניסיון בהשתלות שיניים, לרבות שיקומי פה מלאים, פרוצדורות כירורגיות מורכבות ומאות רבות של השתלות שיניים ביום אחד.

המלצה של חיה בן ניסים:

המלצה של סיימון:

המלצות על ד"ר גפשטיין:

הרמת סינוס החלמה והמשך טיפול

שלב ההחלמה לאחר הרמת סינוס

הרמת סינוס החלמה וחזרה לשגרה. תהליך ההחלמה לאחר הרמת סינוס, מושפע ישירות ממורכבות ואופי ההליך הכירורגי. לאחר תהליך הרמת סינוס סגורה החלמה קצרה יחסית ולאחר תהליך הרמת סינוס סגורה החלמה מורכבת יותר. לאחר הליך הרמת סינוס במרכז להשתלות שיניים בניהולו של דר. גפשטיין תקבלו ליווי, מענה ואזן קשבת לכל שאלה, צורך בטיפול ומעקב הנוגע לתהליך החלמה מהרמת סינוס.

לפרטים נוספים על החלמה לאחר הרמת סינוס ותהליכי החלמה הצפויים לכם באופן אישי כחלק מהליך שיקום הפה ביום אחד פנו אלינו בטלפון –053-249-9641 או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.

הרמת סינוס החלמה

הרמת סינוס החלמה וצעדי המשך בתהליכי שיקום הפה

הפרוצדורה הכירורגית של הרמת סינוס, הוא לעיתים רק אחד מהשלבים הנדרשים על מנת לאפשר תהליך השתלת שיניים בלסת העליונה. רק לאחר ביקור ראשוני, בדיקה והערכה על ידי הרופא המטפל ניתן לצפות באם בתהליך שיקום הפה ביום אחד שלכם, יש לכלול הרמת סינוס ואם כן האם תהייה זאת הרמת סינוס פתוחה או סגורה ומכאן תהליך מהו תהליך ההחלמה לאחר הרמת סינוס המתאים למצבכם.

יש לציין כי לעיתים בתהליכי שיקום הפה מתעורר הצורך בביצוע הרמת סינוס גם אם תחילה נראה היה כי לא צפוי צורך בפרוצדורה זאת.

דר. איל גפשטיין: מתייחס לשאלות ונקודות חשובות הנוגעות בשלב ההחלמה לאחר הרמת סינוס.

שאלות שמרבים לשאול בנושא הרמת סינוס החלמה ותזונה:

  • האם יכאב לי לאחר הרמת סינוס בזמן ההחלמה?
  • האם דרושה לאחר הרמת סינוס החלמה ממושכת?
  • האם תהליך החלמה מהרמת סינוס דורש תזונה מיוחדת?
  • האם החלמה לאחר הרמת סינוס עלולה לשבש לי את סדר היום?
  • האם יש צורך בטיפול נוסף אצל רופא השיניים לאחר תהליך החלמה מהרמת סינוס?

הנחיות כלליות על מנת לאפשר לאחר הרמת סינוס החלמה תקינה

חשוב להדגיש כי התשובות והפרטים שיופיעו כמענה לשאלות אלה ושאלות נוספות, הינן תשובות ופרטים כלליים שאין להכליל מהם על מצבכם האישי. אנו במרפאה לאסתטיקה דנטלית ושיקום הפה מבצעים הרמת סינוס כבדרך שגרה וכל מטופל שלנו זוכה לקבל הנחיות ספציפיות אשר מתאימות לאופי הפרוצדורה הכירורגית שעבר.

במרבית המקרים הרמת סינוס מלווה בטיפול מונע אנטיביוטי המשתרע על פני שבוע מיום הטיפול עצמו. ואף נדרשת תשומת לב לשמירה על ניקיון הפה באמצעות שטיפה קפדנית ללא צחצוח באזור שממנו בוצע הרמת סינוס.

מכיוון שסביבת הסינוסים רגישה ביותר וייש נטייה לצבירת נוזלים. מומלץ להימנע מקינוח של האף וההמלצה היא ספיגה בלבד על מנת למנוע פגיעה ברירית הסינוסים. עד אשר מושלם תהליך ההחלמה לאחר הרמת סינוס. לא יותר מחודש.

עישון ואלכוהול לאחר הרמת סינוס

צריכת אלכוהול ועישון כאחד, פוגעים בתהליכי החלמה והתחדשות של רקמות בגוף באופן כללי. לכן מומלץ להימנע מהם בכל מצב ובפרט כאשר מדובר בצורך לשמור על תעלות הסינוס פנויות ונקיות. להימנע מיצירת לחץ כלשהו על הסינוסים שעלול לעורר גירוי באזור בו בוצע הרמת סינוס.

באופן כללי יש להימנע ככל האפשר ממצבים אשר מעוררים לחץ על הסינוסים כגון מעבר חד בין גבהים שונים (עליה או ירידה במעליות מהירות או עליה וירידה ברכב ממקומות גבוהים). מאותה סיבה אני ממליץ להימנע מטיסות או צלילות בים או בריכה לאחר הפרוצדורה ועד להחלמה מלאה.

לאנשים בעלי רגישות גבוהה אנו ממליצים לישון עם כרית גבוהה וכן להימנע מלהתכופף לפחות בימים הראשונים עד להתפוגגות הרגישות הראשונית.

נזכיר כי הנחיות אלה הן כלליות וכי לאחר ביצוע הפרוצדורה הכירורגית. תקבלו הנחיות שיותאמו לכם באופן אישי על מנת שתהליך ההחלמה שלכם יושלם אך לא יפגע בחיי השגרה שלכם.

הליך הרמת סינוס סגורה החלמה והמשך שגרה

לאחר פרוצדורת הרמת סינוס סגורה החלמה מתרחשת בדומה מאוד לתהליך ההחלמה מטיפול שורש או מתהליך הצבת שתל. מכיוון שהרמת סינוס סגורה מתבצעת דרך פתח זעיר בשן או עצם הלסת עצמה. הפרוצדורה אינה מחייבת תהליכי החלמה מורכבים. במרבית המקרים מתעוררת אי נוחות קלה, או כאב מקומי המצדיק שימוש קצר מועד במשככי כאב ללא מרשם. במרבית המקרים כאמור יתכן שימוש באנטיביוטיקה למניעת סיבוכי דלקת אשר עלולה לפגוע בקליטת העצם.

לעיתים יש צורך שימוש בטיפות אף למניעת הצטברות נוזלים ועומס על הסינוסים אולם גם זאת תרופה שניתן להימנע ממנה לעיתים בהתאם לרגישויות של המטופל.

מכיוון שלא נגרמת כל פגיעה חיצונית לחניכיים, נדרשת הימנעות מוגבלת בלבד, משימוש בצד שבו בוצע הרמת סינוס לנגיסה, לעיסת מזון מוצק וכו'. לאחר שחולף הטשטוש המקומי במקרים רבים המטופל אינו חש באי נוחות ייחודית להרמת הסינוס וההתייחסות היא לשתלים ושמירה מפגיעה בהם.

החלמה מהרמת סינוס סגורה מתרחשת ברוב המקרים באופן ספונטני וללא צורך בהתערבות נוספת של הרופא.

הליך הרמת סינוס פתוחה החלמה והמשך טיפול

הרמת סינוס פתוחה כשמה כן היא. פרוצדורה כירורגית בה מבצעת פתיחה של החך (ברוב המקרים פתיחה קטנה ביותר) על מנת שניתן יהיה לגשת אל צידה העליון של עצם הלסת העליונה ולבצע את תהליך עיבוי העצם, על מנת לאפשר ביצוע תקין של השתלה ושיקום הפה.

בסיום הפרוצדורה מבצע כירורג דנטלי סגירה של הפתח בעזרת תפרים. לעיתים תפרים מתכלים ולעיתים תפרים שדורשים הסרה בביקור נוסף אצל הרופא.

תהליך ההחלמה לאחר הרמת סינוס פתוחה דומה מאוד לזה של הרמת סינוס סגורה אולם במקרה זה קיימת פגיעה ברקמה חיצונית של החך. יש לשים לב למניעת היווצרות דלקת באזור הפתיחה. סביר להניח שההנחיות שתקבלו יהיו להימנע ממזון מוצק או צחצוח באזור זה. לחלופין יש להשתמש במי שטיפה לפי הנחיות הרופא והשמירה על ניקיון הפה מקבלת משנה חשיבות.

כאמור אלו הן הנחיות כלליות אשר מתבקשות על מנת לאפשר לאחר הליך הרמת סינוס החלמה תקינה.

במרפאת דר. גפשטיין תקבלו ליווי, מענה ואזן קשבת לכל שאלה, צורך בטיפול ומעקב הנוגע לתהליך החלמה מהרמת סינוס. לפרטים על תהליכי החלמה הצפויים לכם פנו אלינו בטלפון –053-249-9641 או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.

לתיאום פגישת ייעוץ וצילום מקיף ללא עלות:

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

רוצים לחסוך מעל 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!
קבל הטבה מיוחדת!

קבלו את המחירים הטובים ביותר לכל סוגי הטיפולים
 ובדיקת אבחון ללא עלות!

 
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות!
Call Now Button דילוג לתוכן