דר' גפשטיין מזמין אתכם לפגישת ייעוץ ואבחון מקצועי ללא עלות!

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

דר' גפשטיין מנהל מרפאת שיניים רב תחומית המתמקדת בהשתלת שיניים.
עם ניסיון של 27 שנים ברפואת שיניים ו-20 שנות ניסיון בהשתלות שיניים, לרבות שיקומי פה מלאים, פרוצדורות כירורגיות מורכבות ומאות רבות של השתלות שיניים ביום אחד.

המלצה של חיה בן ניסים:

המלצה של סיימון:

המלצות על ד"ר גפשטיין:

שיקום הפה בפתח תקווה

סיבות ושלבים בתהליכי שיקום הפה בפתח תקווה

שיקום הפה בפתח תקווה במרכז לאסתטיקה דנטלית של דר. גפשטיין, מתבצע בטכנולוגיות מתקדמות להשתלת שיניים ממוחשבת. בפרוצדורה מהירה וקלה עם תוצאות יפות ללא הרדמה. לפרטים נוספים על שיקום הפה פנו אלינו בטלפון 052-8908940

שיקום הפה גורמים קליניים וגורמי אסתטיקה דנטלית

תהליכי שיקום יזומים – הכוונה היא למטופלים אשר פנייתם לטיפול נעשית על רקע רצונם בביצוע תהליכי אסתטיקה דנטלית.

תהליכי שיקום על רקע קלייני- הכוונה למצבי אובדן שיניים כתוצאה מפגיעה מכנית חיצונית או אובדן שיניים על רקע התדרדרות בבריאות הפה, החניכיים ועצמות הלסת.

חשיפת שתלים

לעיתים מתעוררות בעיות דנטליות קליניות חמורות מצטברות ובלתי הפיכות, כתוצאה ממצב של אסתטיקה דנטלית לקויה.

כאמור, למצבים בהם מתבקשת התערבות לשיקום הפה והדבר לא מתבצע, עלולות להיות השלכות מרחיקות לכת. כיום מקובלת ההנחה ברפואת השיניים, כי המצבים המחייבים פרוצדורות שמטרתן שיקום האסתטיקה הדנטלית ושאינם מטופלים עלולים להביא להחמרה ואף גרימת תופעות לוואי החורגות מתחום רפואת השיניים. לדוגמא: מיגרנות, השפעה על השלד ושיבושים בהולכה עיצבית.

מכאן כי יש להתייחס לאסתטיקה דנטלית לשיקום הפה, כתהליך שעדיף לא לדחות אלא להקדימו ככל האפשר. חשיבות הטיפול באסטתיקה הדנטלית, זהה לחשיבות הטיפול הדנטלי מסיבות קליניות.

השלבים בשיקום הפה בפתח תקווה

ראוי לצין כי במרפאת דר. איל גפשטיין אנו מבצעים פרוצדורות מורכבות בכירורגיה דנטלית כגון שתלים ביום אחד אשר מצמצמים באופן משמעותי את משך הטיפול וסוללים את הדרך להשגת תוצאות מהירות ויפות אולם לא תמיד ניתן לבצע פרוצדורה זאת.

שלבי תהליך שיקום הפה נגזרים ממצבו של המטופל בעת פנייתו למרפאה ומכאן כי קיים קושי להצביע על שלבים אחידים להשגת שיקום דנטלי מלא.

לאחר פגישת הערכה ראשונית יצביע הרופא על השלבים ההכרחיים, וכן על שלבים נוספים מומלצים על פי מצבו של המטופל. לעיתים מתעורר הצורך ליזום עקירת שן אחת או יותר וביצוע השתלות שיניים. לעיתים במצב של שיניים חסרות מתעורר צורך בתהליך השתלות עצם והרמת סינוס בטרם ניתן להציב את השתלים הדנטלים. אשר הכרחיים לצורך השיקום. בעיקר כאשר המטרה היא תהליך שיקום דנטלי מלא.

כאשר הפנייה היא פנייה לשיקום דנטלי יזום, על רקע שיפור האסתטיקה הדנטלית. מומלץ למטופל לעבור תהליך של שיקום הפה ביום אחד בעזרת שתלים מרובים. תהליך זה הוא רב שלבי ולעיתים מתבצעות הפרוצדורות בכירורגיה דנטלית שהוזכרו, כחלק מהתהליך כולו.

כאמור שלבי השיקום מותאמים אל מצבו של המטופל ומאפייני המצב הדנטלי. מוזמנים ליצור עמנו קשר לקביעת פגישת הערכה ללא עלות. לפרטים נוספים על שיקום הפה בפתח תקווה פנו אלינו בטלפון 052-8908940

היתרונות של שיקום הפה בפתח תקווה לתושבי המקום

תהליך השיקום הדנטלי כולל שלבים שחלקם מורכבים וחלקם מחייבים שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים (כגון השתלת שיניים ממוחשבת). לעיתים על הרופא המטפל לבצע תהליכים בכירורגיה דנטלית אשר מתבקשת אחריהם תקופת החלמה ולעיתים יש צורך בביקור חזרה למעקב או הוצאת תפרים. גם כאשר לא נגרמים שום סיבוכים.

לתושבי פתח תקווה ניתן בבירור להמליץ לעבור תהליך שיקום הפה בפתח תקווה עצמה. כך גם ליישובים בסביבת העיר. כאשר עוברים את תהליך שיקום הפה. ניתן להגיע במהירות ובקלות למרפאה לאסתטיקה דנטלית של דר' איל גפשטיין לצורך מעקב או המשך טיפול.

במרכז לאסתטיקה של דר גפשטיין ניתן לעבור את כל שלבי התהליך של שיקום הפה. ביום אחד או בתהליך מדורג. בעזרת טכנולוגיה ייעודית מתקדמת להשתלת שיניים ממוחשבת, מתאפשר לעבור גם את התהליכים המורכבים ביותר בתחום שיקום הפה תוך צמצום משמעותי של הכאב לו נחשף המטופל וכן סכנות להתפתחות של דחייה וזיהומים. שיקום הפה בפתח תקווה במרכז לאסתטיקה דנטלית גם מצמצם כאמור את זמן ההחלמה כך שהמטופל יכול לשוב במהירות לחיי השגרה היומיומית שלו.

לאחר שיקום הפה בפתח תקווה ותהליך החלמה ניתן לשמור על קשר רציף למעקב במרפאה בהתאם לצורך. אנו – צוות המרפאה נשמח תמיד לעמוד לרשות המטופלים.

לתיאום פגישת ייעוץ וצילום מקיף ללא עלות:

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

רוצים לחסוך מעל 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!
קבל הטבה מיוחדת!

קבלו את המחירים הטובים ביותר לכל סוגי הטיפולים
 ובדיקת אבחון ללא עלות!

 
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות!
Call Now Button דילוג לתוכן