דר' גפשטיין מזמין אתכם לפגישת ייעוץ ואבחון מקצועי ללא עלות!

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

דר' גפשטיין מנהל מרפאת שיניים רב תחומית המתמקדת בהשתלת שיניים.
עם ניסיון של 27 שנים ברפואת שיניים ו-20 שנות ניסיון בהשתלות שיניים, לרבות שיקומי פה מלאים, פרוצדורות כירורגיות מורכבות ומאות רבות של השתלות שיניים ביום אחד.

המלצה של חיה בן ניסים:

המלצה של סיימון:

המלצות על ד"ר גפשטיין:

הרמת סינוס והשתלת עצם מתבצעת במרכז השתלות ואסתטיקה דנטלית, בניהולו של ד"ר גפשטיין כחלק מתהליכי השתלות שיניים ממוחשבות. לתיאום פגישת ייעוץ על הרמת סינוס והשתלת עצם, ללא תשלום וללא התחייבות מלאו את טופס הפנייה בצור קשר או השאירו לנו הודעה בטלפון 052-8908940 נציג יחזור אליכם בתוך 24 שעות.

הרמת סינוס והשתלת עצם

הרמת סינוס והשתלת עצם מהוות לעיתים מרכיב מקדים הכרחי בתהליך הצבה של שתל דנטלי.

בין אם מדובר בשתל דנטלי בודד או בתהליך שיקום הפה ביום אחד המבוסס על שתלים ביום אחד. במרפאת דר. איל גפשטיין מציעים לכם לעבור הרמת סינוס והשתלת עצם בטכנולוגיות השתלות שיניים ממוחשבות המתקדמות ביותר אשר מצמצמות באופן משמעותי את גורמי הסיכון ואי הנוחות הנלווית לתהליך בניית עצם בחניכיים. לקביעת פגישת התייעצות ללא התחייבות וללא עלות, עם דר גפשטיין.

מתי יש צורך בהרמת סינוס והשתלת עצם

המטרה הקלינית (Clinical goal) של תהליך הרמת סינוס ותהליך השתלת עצם זהה. המטרה היא יצירת תשתית מסת עצם בעובי מספק, אשר נתן להציב בתוכו שתל דנטלי ללא חשש להתרופפות עתידית או כישלון בתהליך הקליטה הרצוי של שתלים דנטליים.
כל שתל דנטלי ללא קשר למיקומו, מחייב את הרופא המטפל, לוודא כי קיימת תשתית עצם מספקת לביצוע השתלה. כאשר תשתית העצם אינה מספקת יבחר הרופא המטפל, מתוך מגוון התהליכים לעיבוי העצם, את התהליך המתאים ביותר הן לפי מיקומו של השתל והן לפי מבנה עצמות הלסת של המטופל.

יש לציין כי תהליכי בניית עצם בחניכיים הנם תהליכי כירורגיה דנטלית אשר מבוצעים כדרך שגרה במקרים רבים של השתלות שיניים. מרפאות העוסקות בשיקום הפה ביום אחד, לעיתים מבצעות הרמת סינוס והשתלת עצם, כחלק אינטגרלי של פרוצדורות שתלים ביום אחד. בתהליך זה, באותו מפגש טיפול תבוצע השתלת עצם, או הרמת סינוס ויוצב השתל הדנטלי. תהליך אשר מקצר משמעותית את מצבי אי הנוחות הנלווית לעתים לתהליכי החלמה בשיקום הפה ביום אחד.

מתי הרמת סינוס ומתי השתלת עצם

הרמת סינוס – לסת עליונה שיניים פנימיות

הרמת סינוס מתבצעת כאשר שתל דנטלי אמור להיות מוצב בלסת העליונה בחלק הפנימי אשר ממוקם מתחת לחללי הסינוסים. הצורך בהרמת סינוס עולה כאמור, במצב בו עובי העצם בין הסינוס לחלל הפה אינו מספק. הסיבה למצב קליני זה יכולה להיות מבנה הלסת הטבעי או תהליכים נלווים לאובדן השן המקורית.

גם כאשר מתבצעת עקירת שן יזומה, כחלק מתהליך של שיקום ואסתטיקה דנטלית, וגם כאשר התרחש אובדן שן ספונטני, כתוצאה ממחלת חניכיים, ספיגת עצם או סיבה קלינית אחרת. וגם במקרה של אובדן שן כתוצאה מפגיעה פיזית (כתוצאה מתאונה או כל פגיעה פיזית חיצונית). עלול להיווצר מצב אשר לא יאפשר הצבת שתל דנטלי ללא פרוצדורת הכנה, הרמת סינוס והשתלת עצם.

בהליכי הרמת סינוס, הכירורג הדנטלי מרים את ממברנת הרירית של תחתית הסינוס ויוצר מרווח בחלק העליון של העצם. אל המרווח שנוצר בין העצם לממברנת הסינוס מחדיר הרופא אבקת עצם (סינטטית או ממקור אורגני) אשר בתהליכי התחדשות ביולוגיים (בניית תאי עצם חדשים והתמוססות תאים ישנים), מוחלפים על ידי תאי עצם טבעית המתווספים לעצם הקיימת.

סוגי הרמת סינוס

ישנם שני סוגי הליכי הרמת סינוס הרמת סינוס פתוחה והרמת סינוס סגורה. אשר הרופא יתאים למבנה הלסת ומצבה של השן שלכם.

הרמת סינוס פתוחה – פרוצדורת הרמת סינוס פתוחה מחייבת את הכירורג הדנטלי ליצור רחב דיו בחך אשר יאפשר לו גישה לביצוע ההליך. לאחר הפרוצדורה יסגור הרופא את הפתח בעזרת תפרים והמטופל חווה אי נוחות זמנית בתהליך ההחלמה.

הרמת סינוס סגורה – תהליך זה מתבצע דרך קדח זעיר בעצם, דרכו מחדיר הכירורג הדנטלי את אבקת העצם אל החלל אשר מצוי בין השן לממברנת רירית הסינוס.
תהליך זה יכול להתרחש במקרים רבים כחלק מהכנה להצבת השתל הדנטלי בתהליכי שיקום הפה ביום אחד. במקרים אלה מכינים את מיקום השתל, מעבים את העצם ומציבים את השתל באותו הטיפול.

יש לזכור כי הרמת סינוס והשתלת עצם הנם בעלי מטרה קלינית זהה והרופא המטפל יבחר את הפרוצדורה המתאימה ביותר עבור כל מטופל ומטופל.

השתלת עצם – לסת תחתונה ושיניים עליונות קדמיות

תהליך השתלת עצם נועד לתת מענה במקרים שבהם מסת עצם מדולדלת למדי או במקרים שיש חוסר עצם חלקי משמעותי או מלא, כתוצאה מפתולוגיה כל שהיא, עקירה או פגיעה חיצונית. השתלת עצם היא פרוצדורה בכירורגיה דנטלית שבה יש להשלים חלקי עצם חסרה או להוסיף חלקים משמעותיים לעצם הלסת על מנת שניתן יהיה לנטוע בה בבטחה שתל דנטלי.

לעתים ניתן להשתמש באבקת עצם לבניית עצם חסרה, אך במקרים רבים יש צורך בהשתלת חלקי עצם שלמים. קיימים סוגים שונים של שתלי עצם ולעיתים משתמשים בחלקי עצם שנקצרו מהמטופל עצמו.

תהליך השתלת עצם דומה להרמת סינוס פתוחה ובסופו נסגר הפתח בעזרת תפרים ומתחיל תהליך החלמה, התאחות של העצם שיכול לערוך חודשים ספורים.

הבחירה במאפייני הפרוצדורה להשתלת עצם תיעשה על ידי הרופא המטפל. גם כאן בהתאם למבנה העצם, גודל החלק שיש להשלים וכמובן בהתחשב במשתנים רבים ספציפיים למטופל.

הרמת סינוס והשתלת עצם מתבצעת במרכז השתלות ואסתטיקה דנטלית בניהולו של דר. איל גפשטיין, כחלק מתהליכי השתלות שיניים ממוחשבות. לתיאום פגישת ייעוץ על הרמת סינוס והשתלת עצם, ללא תשלום וללא התחייבות, מלאו את טופס הפנייה בצור קשר או השאירו לנו הודעה בטלפון 052-8908940 נציג יחזור אליכם בתוך 24 שעות.

לתיאום פגישת ייעוץ וצילום מקיף ללא עלות:

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

רוצים לחסוך מעל 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!
קבל הטבה מיוחדת!

קבלו את המחירים הטובים ביותר לכל סוגי הטיפולים
 ובדיקת אבחון ללא עלות!

 
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות!
Call Now Button דילוג לתוכן