דר' גפשטיין מזמין אתכם לפגישת ייעוץ ואבחון מקצועי ללא עלות!

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

דר' גפשטיין מנהל מרפאת שיניים רב תחומית המתמקדת בהשתלת שיניים.
עם ניסיון של 27 שנים ברפואת שיניים ו-20 שנות ניסיון בהשתלות שיניים, לרבות שיקומי פה מלאים, פרוצדורות כירורגיות מורכבות ומאות רבות של השתלות שיניים ביום אחד.

המלצה של חיה בן ניסים:

המלצה של סיימון:

המלצות על ד"ר גפשטיין:

שיקום הפה מורכב אינו חייב להיות כרוך בכאב, אלא אם כן תדחו את הפתרון

Dental Restoration

הסיבה העיקרית שבגללה אנשים נמנעים מטיפולי שיניים מורכבים היא החשש מכאב, אולם הפרדוקס הוא שלמרות ששיקום מורכב יכול להיעשות במינימום כאב, מטופלים דוחים אותו עד כדי כך שהוא מצריך טיפול ממושך באמת ומגביר את סכנת הכאב בכל זאת.

המיתוסים על הסבל שגורמים כביכול טיפולי שיניים גורמים לאנשים רבים לדחות את הטיפול במצב שיניהם, במיוחד כאשר הם זקוקים לטיפולים ממושכים ומורכבים. פעמים רבות הם מזניחים כתוצאה מכך גם את התחזוקה השוטפת של שיניהם, מה שאינו מועיל ואף מדרדר את המצב עוד יותר. אולם יש לדעת שכאב בטיפולי שיניים איננו כלל מחויב המציאות, לפחות לא כמו שאנשים מדמיינים לעצמם. יתרה מזאת, כאשר יש רופא שיניים מנוסה שההתמחות שלו היא הפחתת הכאב למינימום תוך כדי הטיפול, כל טיפול שיניים הופך להיות נסבל יותר.

מהו תהליך שיקום הפה מורכב?

שיקום הפה מורכב הוא למעשה שם כולל של סדרת טיפולים מורכבים ויקרים שאנשים חייבים לעבור בגלל מצב שיניהם שאינו מזהיר, בלשון המעטה. הבעיות הן רפואיות בכל מקרה, אולם באות לידי ביטוי גם בפגיעה באסתטיקה של השיניים, מה שגורם לירידה בדימוי העצמי ובאיכות חייהם. ההשלכות של פגמים דנטליים אסתטיים פוגעות בביטחון העצמי אפילו של אנשים שהם אנשי העולם הגדול, אנשי עסקים ובעלי תפקידים ניהוליים בכירים.

במקרים כאלה, הם נמנעים ככל האפשר מפגישות אישיות ונסיעות עסקים ברחבי העולם, אולם כאשר אין להם ברירה אלא לפגוש עמיתים ולקוחות מובילים פנים לא פנים, הליקויים האסתטיים גורמים להם למצוקה ואי נעימות. אם הם גם חוששים מכאב בגלל מורכבות הליכי השיקום הם גם ידחו את הטיפול ככל האפשר, ובכך יעמיקו את הפגיעה ואת ההידרדרות במצב.

ממה נובעים פגמים דנטליים אסתטיים?

חלק מהפגמים הדנטליים שפוגעים באסתטיקה של השיניים הם גנטיים. מטופלים כאלה נולדים עם מבנה שיניים וחניכיים לא תקין ובעייתי, ובילדותם לא עברו את היישור והתחזוקה הנדרשים כדי לתקן זאת בזמן. כתוצאה מכך, בבגרותם השיניים המשיכו בצמיחה הלא מסודרת ולא נאותה אבל לא טיפלו בכך. לצמוח בתצורה הלא נאותה ולא אסתטית מבלי שיטפלו בכך.

חלק מהפגמים האסתטיים נוצרים עם הזמן, כאשר אנשים מזניחים תחזוקת שיניים וביקורת קבועה, או בגלל נזקי הגיל. במקרים שלל זיהומים חוזרים ונשנים הם גורמים גם לריקבון בשיניים שמגיע גם לחניכיים, ומחמיר את המצב עד כדי צורך בשתלים דנטליים וכתרים שונים. התוצאה היא קשיי תפקוד ושימוש בשיניים גם לצורך אכילה ואף דיבור, כאבים ודלקות חניכיים חוזרות ונשנות, כתמים ושינוי צבע השיניים בעיקר בקדמת הפה, מה שמונע מהם לחייך ולהיראות ייצוגיים כפי שרצו.

במצב כזה ציפוי חרסינה לשניים שהתקנתו מהירה יחסית כבר לא יועילו להם, אלא רק השתלות דנטליות והתקנת כתרים. גם כשחלק מהפגיעה נגרם בגלל טראומות ותאונות ויש צורך בשיקום ושחזור השיניים הם נמנעים מכך בגלל החשש הלא מבוסס ממיתוס הכאב.

רפואת שיניים מומחית יכולה להתמודד עם כל נזק

מלבד חששות מובנים מהתהליך המורכב של שחזור הפה ושיקום השיניים, קיימת לפעמים גם אמונה שגויה ששום רופא שיניים לא יוכל להתמודד עם מצב כל כך מורכב. זוהי בדיוק הטעות שמונעת מאנשים רבים את השלמות בחיוך שהם שואפים לה הודות לטכנולוגיה מתוחכמת שעומדת לרשותנו היום. במקרים מסוימים, כאשר ההזנחה כל כך מתמשכת, נזקקת אפילו השתלת עצם והרמת סינוס, ולכן כל כך קריטי להתחיל את שיקום הפה מוקדם ככל האפשר, ולא רק לצרכים אסתטיים.

ד"ר אייל גפשטיין, רופא שיניים ותיק ומנוסה בשיקום הפה מורכב, התמחה במדינות מערב אירופה ובארה"ב בדיוק בתחום זה, כשהוא משכלל לכדי אמנות את הטיפול בפחדים מפני כאב ומפתח את שיטת הטיפול שלו הייחודית שלו ביד מאוד לא אגרסיבית. התוצאה היא טיפולים מורכבים שנעשים כמעט ללא תחושת אי נוחות ומצוקה אצל המטופל, בלי תופעות לוואי קיצוניות בגלל הרכב החומרים הלא תוקפני שהוא משתמש בו ובגלל הדיוק הרב של הפעולות שהוא עושה.

קיצור זמן טיפולי השיניים

תוצאה נוספת של שיטות הטיפול הייחודיות שלו היא קיצור משמעותי של זמן הטיפול במקרים מסוימים, במיוחד כאשר מדובר באסתטיקה דנטלית לבעלי תפקידים עסוקים במיוחד שזקוקים לטיפולי הלבנה או תיקון אסתטי מהיר בגלל נסיעות עסקים או אפילו יציאה לתקופות רילוקיישן מסוימות.

הדגש של ד"ר גפשטיין בכל המקרים האלה אינו משתנה – דיוק כירורגי, עבודה ביד אמן שאינה פוגעת ואינה מכאיבה, סבלנות והתמדה עד קבלת התוצאות המיוחלות לשביעות רצון המטופל. כמו כן, ד"ר גפשטיין גם מלווה את המטופלים לאחר התהליך כדי לוודא את שמירת ההישגים של תכנית הטיפולים הקפדנית שלו. לדבריו, מטופלים שמקפידים לבצע את הנחיותיו לאחר גמר הטיפול מבטיחים את הצלחת ההשתלות שהוא עורך ומונעים מעצמם את הצורך בהשתלה חוזרת.

לתיאום פגישת ייעוץ וצילום מקיף ללא עלות:

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

רוצים לחסוך מעל 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!
קבל הטבה מיוחדת!

קבלו את המחירים הטובים ביותר לכל סוגי הטיפולים
 ובדיקת אבחון ללא עלות!

מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות!
Call Now Button דילוג לתוכן