דר' גפשטיין מזמין אתכם לפגישת ייעוץ ואבחון מקצועי ללא עלות!

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

דר' גפשטיין מנהל מרפאת שיניים רב תחומית המתמקדת בהשתלת שיניים.
עם ניסיון של 27 שנים ברפואת שיניים ו-20 שנות ניסיון בהשתלות שיניים, לרבות שיקומי פה מלאים, פרוצדורות כירורגיות מורכבות ומאות רבות של השתלות שיניים ביום אחד.

המלצה של חיה בן ניסים:

המלצה של סיימון:

המלצות על ד"ר גפשטיין:

השתלות שיניים בפתח תקווה

דר גפשטיין השתלות שיניים בפתח תקווה ללא כאבים, רוצים לשמוע עוד? לתאום פגישת ייעוץ עם דר גפשטיין ללא תשלום וללא התחייבות מלאו את טופס צור קשר, ונציג יחזור אליכם בתוך 24 שעות.

השתלות שיניים בפתח תקווה

מרפאת השיניים של דר גפשטיין מבצעת השתלות שיניים בפתח תקווה, בשיטות טיפול המתקדמות ביותר בתחום רפואת השיניים. המרפאה מעניקה שירותי רפואת שיניים רב תחומיים, כוללים, בתחום כירורגית הפה, אסתטיקה דנטלית וכל הטיפולים הנלווים וזאת באמצעים ושיטות הטיפול החדישות ביותר.

לקביעת תור חינם, לפגישת ייעוץ ראשונית מקיפה ויסודית פנו אלינו בטלפון: 03-9086608 או 052-8908940. נשמח לראותכם בין מטופלינו.

מיקום מרפאת השיניים בפתח תקווה, מעניק לתושבי העיר מרפאת שיניים מתקדמת עם גישה מהירה ומידית לכל שירותי בריאות השן ואסתטיקת הפה. מרכזיות המיקום מאפשר גישה נוחה וזמינות מידית לצורך ביקורי מעקב חוזרים וטיפולים שוטפים ובכך מתאפשר קשר מיידי וזמינות לכל צורכי הטיפול הראשוני, הטיפול המשלים והמעקב ההכרחי כאשר אתם עוברים השתלות שיניים מרובות.

הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות להשתלות שיניים בפתח תקווה שבהן משתמש דר גפשטיין, מאפשרות כיום ביצוע ההליך תוך 1-3 ימים וכך מתקצר משמעותית משך ההחלמה הנדרשת לכם עד לחזרה לשגרת חייכם.

השתלות שיניים מתבצעות הן כחלק מהליך בסיסי של שיקום הפה לאחר עקירה כירורגית יזומה והן כתוצאה מפגיעה חיצונית או כל סיבה אחרת שגרמה לנו לאובדן שיניים יחידות או רבות. כאשר אנו ניגשים לבצע פעולה מקיפה, של אסתטיקה דנטלית ועלינו להוסיף שיניים במקום השיניים חסרות. השתלות שיניים בפתח תקווה יהיה הפתרון המועדף ואולם לא בכל המקרים ניתן להוסיף במקום שן חסרה שתל דנטלי. במקרים רבים השתלות שיניים הינן חלק מתוכנית טיפול כוללת, לשיקום הפה, שמכילה שלבי ביניים כירורגים, כגון: השתלת עצם, הרמת סינוס ועוד. במקרים שלא ניתן לבצע שתל דנטלי, יציע לכם הרופא המטפל אמצעים חלופיים להשתלות שיניים.

בעבר הלא רחוק פרוצדורה דנטלית הכוללת שתלים דנטליים מרובים (בו זמנית), הייתה נדירה ובוצעה בעיקר במרכזים גדולים לבריאות השן או בתי חולים. אולם יש לציין שכיום בעזרת שיטות מתקדמות ואמצעים חדישים ניתן לבצע טיפולים מורכבים כגון השתלות שיניים בפתח תקווה, במרפאת שיניים מקומית ובתנאי שמנהל המרפאה ורופאיה מיומנים ומכירים את הטכנולוגיות הטיפוליות הרלוונטיות.

השתלות שיניים בפתח תקווה – התהליך היזום

מרפאת השיניים של דר גפשטיין, תבצע עבורכם הערכה ראשונית (בפגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות) אשר בעזרת ניתן יהיה לקבוע את מסלול הטיפול המתאים ביותר עבורכם אם החלטתם לעבור הליך חלקי או מלא של אסתטיקת שיניים. במידה ועומדת לכם האפשרות הכלכלית ההמלצה כיום היא לבחור במסלול האסתטיקה הדנטלית הכולל השתלות שיניים מכיוון שמסלול זה הוכיח את עמידותו לאורך זמן והינו המומלץ ביותר על ידי רופאי השיניים ובמקרים מסוימים הינו המסלול הקצר ביותר שיחסוך מכם סבל ואי נוחות רבה.

מסלול יזום של השתלות שיניים בפתח תקווה, יכול לכלול מספר תחנות ביניים. לאחר הערכה ראשונית יש לבצע סקירה יסודית ומקיפה על מצבן של החניכיים ועל פי הממצאים ייקבע האם יש לבצע במקביל לעקירת השן היזומה (או בהליך כירורגיה דנטלית  נפרד) גם פעולה כירורגית להרמת סינוס או השתלת עצם או שניתן מיד להציב שתל דנטלי במקום השן שנעקרה. תהליך זה אפשר שיתבצע במהירות יחסית ויושלם לאחר מספר לא רב של שעות טיפול ואולם יש לזכור שבמקרים מסוימים בשל מצב החניכיים, מבנה הפה, או בריאות העצם יתכן וההליך כולו יפוצל ויתבצע על פני זמן רב יותר. לאחר הפגישה הראשונית והסקירה המקיפה ניתן יהיה להעריך יותר במדויק את משך הזמן שיידרש לביצוע השתלות שיניים אלה.

ראוי לציין שכאשר מדובר בהליך שיקום הפה שהינו יזום, ואשר הכולל השתלות שיניים, הרי שכיום ניתן לבצע את ההליך בפגישות בודדות ועל פני ימים ספורים.

השתלות שיניים בפתח תקווה – טיפול שיקומי לפגיעה חיצונית (או פנימית).

טיפול אסתטיקה דנטלית נפוץ מאוד כאשר אדם צעיר יחסית עובר תאונת דרכים, נפילה, או תאונה אחרת הכוללת פגיעה באזור הפה.

כאשר אנו סובלים מבעיות מורכבות של השן הגורמות בסופו של דבר לעקירתה או מבעיות חניכיים קשות שכתוצאה מכך השן מאבדת את אחיזתה ונופלת (או שיש לעוקרה) וגם כאשר כתוצאה מבעיות במבנה העצם אנו מאבדים שיניים.

במצבים אלה יהיה משך ומורכבות ההליך כולו, מושפעים ישירות מהגורם לטיפול. השתלת שיניים מחייבת לעתים הליכים כירורגיים מקדימים כגון השתלת עצם, הרמת סינוסים, או השחזת חניכיים ולעתים פרוצדורות מקומיות של ניתוחים פלסטיים.

ההערכה לגבי משך זמן הטיפול השיקומי של אסתטיקה דנטלית במצב של פגיעה חיצונית, תלוי באופן ישיר במורכבות הטיפול ואולם יש לציין שבכל מקרה הליכים אלו דורשים יותר פגישות ומעקב ולכן מיקומה של המרפאה מהווה יתרון משמעותי לביצוע גם השתלות שיניים ביום אחד בפתח תקווה.

לקביעת פגישת ייעוץ מקיפה ללא תשלום וללא התחייבות במרפאת דר גפשטיין, פנו אלינו בטלפון 052-8908940

לתיאום פגישת ייעוץ וצילום מקיף ללא עלות:

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

רוצים לחסוך מעל 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!
קבל הטבה מיוחדת!

קבלו את המחירים הטובים ביותר לכל סוגי הטיפולים
 ובדיקת אבחון ללא עלות!

 
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות!
Call Now Button דילוג לתוכן