דר' גפשטיין מזמין אתכם לפגישת ייעוץ ואבחון מקצועי ללא עלות!

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

דר' גפשטיין מנהל מרפאת שיניים רב תחומית המתמקדת בהשתלת שיניים.
עם ניסיון של 27 שנים ברפואת שיניים ו-20 שנות ניסיון בהשתלות שיניים, לרבות שיקומי פה מלאים, פרוצדורות כירורגיות מורכבות ומאות רבות של השתלות שיניים ביום אחד.

המלצה של חיה בן ניסים:

המלצה של סיימון:

המלצות על ד"ר גפשטיין:

כירורגיה דנטלית

במרפאת ד"ר איל גפשטיין ניתן לעבור תהליכי כירורגיה דנטלית, בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כולל השתלת שיניים ממוחשבת ללא כאבים וללא זריקות. אנו מזמינים אותך לעבור פרוצדורות כירורגיה דנטלית של אסתטיקה דנטלית ושיקום הפה במרפאה משוכללת וחדשנית.

לתיאום פגישה עם ד"ר גפשטיין, הנכם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס או דרך צור קשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם וישמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי ולענות על כל שאלה.

כירוורגיה דנטלית

פרוצדורות שכיחות של כירורגיה דנטלית

כירורגיה דנטלית הבסיס לשיקום דנטלי יסודי ארוך טווח

השימוש בביטוי פרוצדורה או הליך בכירורגיה דנטלית, מעורר לעיתים חרדה ואי נוחות, אצל מטופלים שלא עברו טיפול ושיקום דנטלי, במרפאה אשר עוסקת בתחום שיקום הפה, באמצעות תהליכים כירורגיים שונים.

תהליכים כירורגים מהווים כיום את אחד מאבני היסוד בשיקום הדנטלי המודרני, אותו מבצע כירורג שיניים. תחת המונח כירורגיה דנטלית, ניתן לציין כל תהליך ריפוי (ושיקום) אשר בו על הרופא המטפל לקיים הליך פולשני. בפרוצדורה של שיקום הפה ביום אחד מתבצעים הליכים כירורגים מתקדמים.

כירורגיה דנטליתאנו ברפואת שיניים, מגדירים טיפול שאינו מרוכז בשן עצמה והוא פולשני, כהליך כירורגיה דנטלית. פעמים רבות מטופלים עוברים הליך כזה ללא שהרופא המטפל הגדירו פרוצדורה כירורגית (למשל עקירת שן). כיום מרבית הטיפולים בכירורגיה דנטלית מתבצעים באופן המונע מהמטופל אי נוחות, כאב, סבל ותופעות לוואי, אשר מאפיינות במקרים רבים תהליכים בכירורגיה כללית והיו בעבר נלווים לטיפולים ותהליכים בכירורגיה דנטלית.

במרפאת ד"ר איל גפשטיין לשיקום הפה ואסתטיקה דנטלית מציעים לכם לעבור תהליכי כירורגיה דנטלית בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. כולל השתלת שיניים ממוחשבת ושתלים ביום אחד. תהליך מתקדם המצמצם משמעותית את הסבל אי הנוחות וזמן ההחלמה.

דוגמאות לפרוצדורות בכירורגיה דנטלית

ראוי לציין כי חלקן של הפרוצדורות הכירורגיות הדנטליות הינן מתן מענה טיפולי למצבים אקוטיים לשמירה על בריאות הפה וחלקן של התהליכים משמשים אותנו לתהליכי יזומים של שיקום דנטלי.

עקירת שיניים בכירורגיה דנטלית

עקירת שיניים הנה פרוצדורה כירורגית לכל דבר ועניין. אם בימים עברו טיפול שיניים אשר כולל עקירה היה מתבצע אך ורק מחוסר ברירה (שן פגועה, חניכיים חולות, בעייה בעצם הלסת וכו') הרי שכיום בהליכים של שיקום דנטלי מתקדם הכולל שתל בודד או שתלים ביום אחד לשיקום הפה ביום אחד לעיתים יש לבצע עקירת שן יזומה. בידינו האמצעים כיום למנוע מהמטופל כאבים וסבל מיותר.

הרמת סינוס

תהליך כירורגי אשר לעיתים מתרחש בעקבות עקירת שן. הליך בו על הרופא המטפל להגיע אל חלקה האחורי של עצם הלסת העליונה (מתחת לסינוסים). מטרתו של הליך כירורגי של הרמת סינוס הוא לעבות ולחזק את העצם באזור זה על מנת לייצב את מבנה הלסת מחד ולאפשר בשלב מאוחר יותר הצבת שתל דנטלי במקום השן שנעקרה. (קיימים שני סוגים של הרמת סינוס סגורה המתבצעת דרך קדח זעיר כאשר קיימת מסה מספקת של עצם או הרמת סינוס פתוחה, הפרוצדורה מתבצעת דרך חתך זעיר)

השתלת עצם

תהליך בו בשל סיבות שונות חסרה מסת עצם (מסיבות טבעיות, מחלת חניכיים או פגיעה מכנית) על מנת לשמר את מבנה הלסת ולאפשר קליטת שתל במידה ועוברים תהליך שיקום דנטלי. הליך כירורגיה דנטלית זה דומה בעיקרו להרמת סינוס אך מתייחס להשתלת עצם בשאר חלקי הפה ולא לחלק העליון הפנימי של הלסת. בתהליך זה על הרופא להגיע אל מיקומה של העצם ולהוסיף למסה שלה או למלא חללים שבהם העצם חסרה כליל.

הצבת שתל דנטלי או שתלים

כירורגיה דנטליתשתל דנטלי הוא אחת הפרוצדורות הבסיסיות ביותר כיום בהליכי שיקום דנטלי מודרניים. בעבר היה הליך זה של כירורגיה דנטלית, כרוך בסבל ואי נוחות רבה וכלל תהליכי החלמה ושיקום ממושכים.
כיום ניתן לקבל כאמור, במרפאה לאסתטיקה דנטלית, תהליך שיקום הפה ביום אחד באמצעים חדשניים ממוחשבים אשר מסירים מדרכו של המטופל את מרביתן של תחושות אי הנוחות והסבל וגם זמן ההחלמה מתקצר משמעותית.

במרפאת ד"ר איל גפשטיין ניתן לעבור תהליכי כירורגיה דנטלית, בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כולל השתלת שיניים ממוחשבת ללא כאבים וללא זריקות. אנו מציעים לכם את פרוצדורות כירורגיה דנטלית הנוגעות לאסתטיקה דנטלית ושיקום הפה במרפאה משוכללת וחדשנית.

לתיאום פגישה עם ד"ר גפשטיין, הנכם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס או דרך צור קשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם וישמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי ולענות על כל שאלה.

לתיאום פגישת ייעוץ וצילום מקיף ללא עלות:

מלאו את הפרטים וקבלו אבחון רפואי מלא הכולל צילום ובדיקה ללא עלות:

רוצים לחסוך מעל 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!
קבל הטבה מיוחדת!

קבלו את המחירים הטובים ביותר לכל סוגי הטיפולים
 ובדיקת אבחון ללא עלות!

 
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות!
Call Now Button דילוג לתוכן